حلقه نبرد، نبردی برای بقا

حلقه نبرد یک بازی جنگی ایرانی با سبک تیراندازی سوم شخص در ژانر نبرد برای بقا (Battle Royal) است. در این بازی اکشن موبایلی تمام کاربران با حداقل اسلحه و تجهیزات وارد نبرد می‌شوند و تلاش می‌کنند با انتخاب درست روش مبارزه، ابزار و اسلحه‌ها نتیجه بازی را به نفع خودشان تغییر دهند چرا که این نبرد فقط یک برنده دارد.

شما می‌توانید در بازی حلقه نبرد برای خودتان مبارزی منحصر به فرد بسازید. برای این کار قبل از شروع بازی به فروشگاه بازی سر بزنید و جعبه‌های تجهیزات مختلف (تفنگ، کلاه، جلیقه‌ی ضد گلوله و …) را باز کنید. سپس در بخش تجهیزات از میان ده‌ها پوشش و سلاح مختلف، موارد دلخواه‌ را برای کاراکتر جنگجوی خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب لباس و اسلحه و تجهیزات اولیه مورد نظرتان به صفحه اصلی بازی برگردید و با زدن دکمه شروع آمادگی خود را برای یک جنگ تمام عیار آنلاین اعلام کنید. بعد از چند ثانیه به سالن انتظار هدایت می‌شوید. در اینجا امکان تمرین نشانه‌گیری و شلیک به هدف وجود دارد. همچنین در سالن انتظار بازیکنانی که مانند شما در انتظار شروع بازی هستند را می‌بینید و حتا می‌توانید به آن‌ها تیراندازی کنید. اما نگران نباشید تا قبل از ورود به نبرد هیچ کس صدمه نمی‌بیند.

زمانی که تعداد کاربران به حد نصاب برسد بازی آغاز و شما وارد نبرد می‌شوید حالا زمان آن است که در یک روز آفتابی و در طبیعتی دل‌انگیز به سمت تصفیه‌خانه و یا شهرک صنعتی حرکت کنید و مشغول اکتشاف در ساختمان‌های مختلف برای پیدا کردن جعبه‌های تجهیزات شوید. در این بین حواستان به کاربرانی که الان دشمنان شما هستند هم باشد. آن ها در گوشه و کنار کمین کرده‌اند و یا مشغول تجسس و اکتشاف هستند.

یادتان باشد در بازی بتل رویال فقط شما باید زنده بمانید پس دشمنان را نابود کنید و تجهیزاتشان را بردارید. حالا از بین سلاح‌ها و تجهیزات متنوعی که بدست می‌آورید بهترین ترکیب را برای افزایش قدرتتان و نابودی دشمنان انتخاب کنید.

نکته مهمی که در تمام بازی باید به آن توجه کنید این است که با گذشت زمان حلقه کوچک و کوچکتر می‌شود. شما باید حواستان به بسته‌شدن حلقه نبرد و ماندن در منطقه امن باشد تا در پایان بازی و با کشتن همه‌ی دشمنان پیروز میدان شوید.

در مطالب بعدی به معرفی ویژگی‌های بازی حلقه نبرد می‌پردازیم.

دیدگاه ها
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
اسکرول به بالا